Scarlett Johnason: Το νέο επιχειρηματικό της βήμα θα την φέρει μέσα στο μπάνιο μας

Η Scarlett Johansson αποτελεί μία σταρ παλιάς κοπής, όταν οι διασημότητες εμφανίζονταν και μιλούσαν για συγκεκριμένους σκοπούς (όταν π.χ προωθούσαν ένα έργο). Η ζωή της απέχει από κόσμο των social media και αυτό κάνει τις ελάχιστες εμφανίσεις μοναδικές. Με αυτόν τον τρόπο, η ηθοποιός ακολουθεί ένα μοντέλο σταρ πριν από το Instagram. Αλλά η δυναμική θέση της Scarlett Johansson στο σύγχρονο Hollywood αποδεικνύεται από το λανσάρισμα της νέας της σειράς περιποίησης δέρματος The Outset. Με αυτό το νέο επιχειρηματικό βήμα εντάσσεται σε μια λίστα άλλων διασημοτήτων που φαίνεται να επενδύουν στον τομέα της περιποίησης.

Το Outset είναι μια φιλική προς το περιβάλλον, φυτική σειρά περιποίησης δέρματος. Η Scarlett Johansson συνεργάζεται με την διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Kate Foster Lengyel,η οποία ήταν ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του SwearBy. Το SwearBy είναι ένας ψηφιακός ιστότοπος που επικεντρώνεται σε προτάσεις προϊόντων από στόμα σε στόμα. Μαζί, με χρηματοδότηση από τις Najafi Companies, επίσης επενδυτή στη σειρά περιποίησης μαλλιών Pattern της Tracee Ellis Ross και στην εταιρεία βασικών ταξιδιωτικών προϊόντων Béis της Shay Mitchell). H Scarlett Johansson και η Foster δημιούργησαν μια σειρά έξι προϊόντων χωρίς άρωμα: ένα καθαριστικό, έναν προπαρασκευαστικός ορός, μια ημέρα κρέμα και νύχτας, κρέμα λεπτής γραμμής και περιποίηση χειλιών. Η υπογραφή της νέας σειράς περιποίησης είναι το Hyaluroset Complex, ένα μείγμα ενυδατικών συστατικών με εμπορικό σήμα και αποτελεί μια βοτανική εναλλακτική του υαλουρονικού οξέος. Μοναδικός συνεργάτης τους θα είναι τα Sephora.

Δείτε ακόμη: Irina Shayk: Τα μυστικά του top model για νεανική επιδερμίδα χωρίς ατέλειες

Η Scarlett Johansson παραδέχτηκε ότι πριν ξεκινήσει να δημιουργήσει το δικό της εμπορικό σήμα, η ιδέα φαινόταν τρομακτική. Άρχισε να οραματίζεται τη σειρά πριν από πέντε χρόνια. «Το Outset γεννήθηκε απλώς από περιέργεια και μια γνήσια αγάπη για την ομορφιά και τη φροντίδα του δέρματος», λέει ο Johansson σε συνέντευξή της. Στην αρχή της διαδικασίας, η εκκολαπτόμενη επιχειρηματίας συναντήθηκε με πολλές εταιρείες ομορφιάς για να τις συνδυάσει, αλλά συνέχισε να επιστρέφει σε αυτή την πραγματικά αυθεντική επιθυμία να χαράξει το δικό της μονοπάτι.

Η Scarlett Johansson ήξερε ότι ήθελε κάθε κομμάτι της σειράς περιποίησης του δέρματος να είναι σαν ένα «προϊόν ήρωας», πράγμα που σήμαινε μείωση του αριθμού των αρχικών αντικειμένων. Χρειάστηκε να επικεντρώσει τους πόρους της περιορισμένο αριθμό προϊόντως και πραγματικά να καταλάβει τι είναι σημαντικό για τον καταναλωτή. Προφανώς υπάρχουν ένα εκατομμύριο επωνυμίες διασημοτήτων με σειρές περιποίησης, αλλά αυτή είναι η ευκαιρία να κινηθούμε σε μια plant based σειρά και να φέρουμε παρέα στον μπάνιο μας την πανεμόρφη ηθοποιό.

Photos: Abaca press

Δείτε ακόμη: Ο απόλυτος οδηγός σου για τη διαφορά ανάμεσα σε οργανικά, vegan και φυσικά προϊόντα

Δείτε ακόμη: Kourtney Kardashian: Δημοσίευσε ότι πίνει κάθε μέρα….ελαιόλαδο! Ποια τα οφέλη του για το σώμα σου;

The post Scarlett Johnason: Το νέο επιχειρηματικό της βήμα την φέρνει μέσα στο… μπάνιο μας! appeared first on Glance.

Πηγή: glance.gr

Share: