Αυτή η χαμηλής έντασης προπόνηση μυϊκής ενδυνάμωσης αφορά σε όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως ηλικίας και σωματότυπου, χαρίζει ευλυγισία, ενισχύει την κινητικότητα και βελτιώνει τη στάση του σώματος – Η personal trainer Σοφία Περδίκη μας αποκαλύπτει πόσα κερδίζουμε κάνοντας Pilates

Το Pilates – που κάποτε θεωρούνταν ειδική τεχνική δύναμης, κινητικότητας και αποκατάστασης για τους χορευτές – έχει γίνει πλέον mainstream. Η χαμηλής έντασης προπόνηση μυϊκής ενδυνάμωσης μπορεί να προάγει την ευλυγισία, την κινητικότητα και τη στάση του σώματος, καθώς επίσης να προετοιμάσει το σώμα, ώστε να ολοκληρώσει με ασφάλεια άλλες, πιο έντονες προπονήσεις ενδυνάμωσης.

Τι είναι το Pilates;

Το Pilates – μια τεχνική άσκησης που δημιουργήθηκε από τον Joseph Pilates, αθλητή και γυμναστή, στις αρχές του 1900 – χρησιμοποιεί περίπου 50 ασκήσεις για να δουλέψει τους μύες, να ενισχύσει την αντοχή και να βελτιώσει την ισορροπία, τη στάση και την ευλυγισία.

Βοηθά να εργαζόμαστε σε μικρότερες μυϊκές ομάδες, σταθεροποιώντας αυτές, τον πυρήνα και τους μύες του κορμού. Το χτίσιμο αυτών των μυών μπορεί να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε πιο εύκολα τις καθημερινές εργασίες σας και να μειώσετε τον κίνδυνο τυχόν τραυματισμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Boot camp: Η προπόνηση για τολμηρούς που χτίζει δύναμη και αντοχή

Το workout που καταπολεμά την κατάθλιψη, βελτιώνει την μνήμη και τον ύπνο

ΗΙΙΤ: Ξεκινήστε την πιο αποτελεσματική προπόνηση – 6 ασκήσεις για όλους

Το Pilates μπορεί να ενισχύσει τη συνολική σας φυσική κατάσταση. Μια μικρή μελέτη σε άτομα που ήταν υπέρβαρα ή παχύσαρκα, που δημοσιεύτηκε τον Φεβρουάριο του 2019 στο PeerJ, διαπίστωσε ότι τρεις μονόωρες συνεδρίες Pilates την εβδομάδα βοήθησαν τους συμμετέχοντες να βελτιώσουν την άλιπη και λιπώδη μάζα, την αντοχή και την ευλυγισία τους.

Οι Διεθνείς Οδηγίες Φυσικής Δραστηριότητας του Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών των ΗΠΑ (HHS) συνιστούν στους ενήλικες να κάνουν 150 λεπτά μέτριας έντασης αερόβια δραστηριότητα συν δύο προπονήσεις ενδυνάμωσης κάθε εβδομάδα.

Ωστόσο, το Pilates, για να θεωρηθεί αυτόνομη προπόνηση δύναμης, θα πρέπει ο pilates trainer να κάνει διάφορες παρεμβάσεις με αντιστάσεις για μια εξολοκλήρου προπόνηση ενδυνάμωσης.

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete Training by Sophia
Health is a state of body, Wellness is a state of being
Instagram: @famous_sp
@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿
Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε ακόμη:

Πέντε ασκήσεις full body σε μία καρέκλα – Ιδανικές για όσους αναρρώνουν από τραυματισμό

Πόνος στον αυχένα: Οι διατάσεις που ανακουφίζουν σε 5′

Το workout που θα μεταμορφώσει τους κοιλιακούς σας σε 7′

Πηγή: ygeiamou.gr

Share: