Τον Σεπτέμβριο του 2018 ο οίκος μόδας Balmain παρουσίασε τη νέα καμπάνια χρησιμοποιώντας τρία εικονικά μοντέλα, τα οποία συστήθηκαν στον κόσμο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του οίκου αναφέροντας τα εξής:

«Ο καθένας μπορεί να ενταχθεί στον “στρατό” του Balmain, αρκεί να μοιράζεται το έντονο πνεύμα της περιπέτειας, όπως τα τρία νέα εικονικά icons μας, τη Margot, τη Shudu και τη Zhi, που ανακλούν ομορφιά, ροκ στιλ και αυτοπεποίθηση».

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτή η κίνηση του διάσημου οίκου μόδας ήταν κάτι σαν πρόδρομος της σημερινής ζωής, όπου εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει δημιουργηθεί μια νέα «βιομηχανία» μοντέλων στα social media με χιλιάδες ακολούθους το καθένα από αυτά.

Πλέον, το όριο ανάμεσα στο τι είναι πραγματικό και τι ψεύτικο είναι εξαιρετικά δυσδιάκριτο, κάτι το οποίο έχει οδηγήσει στη δημιουργία εντυπωσιακών ψηφιακών influencers, που χρεώνουν για να διαφημίζουν προϊόντα αλλά και υπηρεσίες, με τους ανυποψίαστους χρήστες να τους ακολουθούν μη γνωρίζοντας ότι αποτελούν δημιουργήματα προγραμμάτων Τεχνητής Νοημοσύνης.

«Παράδεισος» η Σαντορίνη για την 24χρονη Μίλα Σοφία

Τον Ιούλιο του 2023 η Μίλα Σοφία ανήρτησε φωτογραφίες της από τη Σαντορίνη συγκεντρώνοντας χιλιάδες likes από τους 150.000 και πλέον ακολούθους της στο Instagram. Ποζάροντας με λευκό μπικίνι από κάποιο μπαλκόνι στη Σαντορίνη χαρακτήριζε το ελληνικό νησί «παράδεισο».

Η 24χρονη από το Ελσίνκι, που «κατοικεί» στην Ολλανδία, δεν είναι πραγματικό πρόσωπο αλλά δημιούργημα Τεχνητής Νοημοσύνης, η οποία, βέβαια, σε σχέση με άλλα εικονικά μοντέλα, «παραδέχεται» ανοιχτά στο προφίλ της ότι δεν είναι γυναίκα με σάρκα και οστά αλλά δημιούργημα του Αrtificial Ιntelligence (A.I.). Και παρόλο που αποκαλύπτεται ότι είναι μια εικονική influencer, χιλιάδες άνθρωποι έχουν ξεγελαστεί πιστεύοντας ότι είναι πραγματική γυναίκα.

Η Αϊκο Πάπας «γεννήθηκε» στην Ελλάδα

Τον περασμένο Δεκέμβριο έκανε την εμφάνισή του το πρώτο μοντέλο Τεχνητής Νοημοσύνης που «γεννήθηκε» στην Ελλάδα. Η Αϊκο Πάπας ανήρτησε μία φωτογραφία της με ροζ μαλλιά δεμένα σε κότσο και φόντο κάποια περιοχή της Κρήτης. Στην περιγραφή του Instagram της υπάρχει ένα link με τίτλο «Πάρε μου έναν καφέ» (buymeacoffee), το οποίο οδηγεί με ένα «κλικ» στην προσωπική της ιστοσελίδα. Εκεί στο «εισαγωγικό σημείωμα» το ψηφιακό μοντέλο αναφέρει ότι είναι ένα δημιούργημα με ελληνικά και αμερικανικά χαρακτηριστικά, το οποίο έχει αποστολή να διαδώσει τη θετικότητα και να αναδείξει την ομορφιά της ζωής.

«Σας απευθύνω πρόσκληση, καλώντας σας να γίνετε μέρος της ξεχωριστής μου κοινότητας και να με υποστηρίξετε σε αυτό το απίστευτο ταξίδι. Η υποστήριξή σας σημαίνει τα πάντα για εμένα! Δεν πρόκειται απλώς να με βοηθήσετε να δημιουργήσω υπέροχο περιεχόμενο – πρόκειται να γίνετε μέρος κάτι μεγαλύτερου. Μαζί, μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι πραγματικά εξαιρετικό», αναφέρει μεταξύ άλλων. Η Αϊκο έχει ήδη 3.864 ακολούθους, ενώ έχει κάνει και 26 δημοσιεύσεις.

Οι εντυπωσιακές αδελφές Πελεγκρίνι

Η Εμιλι και η Φιόνα Πελεγκρίνι είναι δύο αδελφές, δημιουργήματα Τεχνητής Νοημοσύνης, που κάνουν θραύση στο Instagram. Μέσα σε λίγες εβδομάδες από την εμφάνισή τους έχουν συγκεντρώσει πάνω από 220.000 ακολούθους δημοσιεύοντας φωτογραφίες με αποκαλυπτικές εμφανίσεις και περιγράφοντας τα ταξίδια τους σε Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία. Μιλώντας στην «Daily Mail» ο δημιουργός των ψηφιακών μοντέλων ανέφερε ότι μεταξύ των ακολούθων τους είναι και διάσημοι αθλητές αλλά και επιχειρηματίες, με κάποιους να έχουν στείλει και μηνύματα θεωρώντας ότι απευθύνονταν σε πραγματικές γυναίκες. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, στην Εμιλι είχε στείλει μήνυμα και ένας Γερμανός ποδοσφαιριστής που έχει φίλο τον Κριστιάνο Ρονάλντο ζητώντας της τα στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να συναντηθούν.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της «Daily Mail», η Εμιλι έχει αναρτήσει κάποιες αισθησιακές φωτογραφίες της στο Fanvue, μια πλατφόρμα όμοια με το OnlyFans, όπου φέρεται να κέρδισε σχεδόν 90.000 λίρες σε μόλις έξι εβδομάδες από συνδρομές! Ο δημιουργός τους εργάζεται τουλάχιστον 16 ώρες την ημέρα προσπαθώντας να βρει προγράμματα που λειτουργούν καλύτερα για το πρόσωπο και το σώμα των εικονικών μοντέλων του. Ο έμπειρος στα τεχνολογικά θέματα δημιουργός είχε ζητήσει από την Τεχνητή Νοημοσύνη να του φτιάξει την εικόνα της ιδανικής Ευρωπαίας γυναίκας. Τότε στην οθόνη του εμφανίστηκε το πρόσωπο της Εμιλι. Λίγες εβδομάδες μετά την Εμιλι, αφού οι ακόλουθοι στα social media αυξάνονταν, δημιουργήθηκε και η αδελφή της, Φιόνα.

«Βασίλισσα» η Αμερικανίδα Λιλ Μικέλα

Για τη διαφημιστική καμπάνια προώθησης του νέου μοντέλου της BMW Χ2 τον περασμένο Οκτώβριο η εταιρία απευθύνθηκε στη Λιλ Μικέλα. Μια 19χρονη Αμερικανίδα με βραζιλιάνικες ρίζες, η οποία δημιουργήθηκε από την εταιρία Τεχνητής Νοημοσύνης Brud με σκοπό να διαφημίζει προϊόντα και υπηρεσίες. Οι 2,6 εκατομμύρια ακόλουθοί της στο Instagram την κάνουν να έχει κερδίσει την πρωτιά στους εικονικούς influencers και δεν χαρακτηρίζεται άδικα ως η «βασίλισσα».

Η εταιρία που τη δημιούργησε την εκμεταλλεύεται εμπορικά, δανείζοντάς τη σε καμπάνιες εταιριών, όπως η Calvin Klein, η PacSun και η Prada. Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, η Λιλ χρεώνει έως και 9.000 ευρώ κάποια ανάρτησή της στο Instagram διαφημίζοντας προϊόντα, ενώ έχει ήδη «χτίσει» περιουσία άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ. Στα ενδιαφέροντά της είναι ο σχεδιασμός video games, ενώ της αρέσει η χιπ χοπ μουσική. Μεταξύ εκείνων που ακολουθεί είναι διεθνούς φήμης σταρ, όπως η Ριάνα, οι αδελφές Καρντάσιαν και η Αριάνα Γκράντε.

«Ζει» στο Λος Αντζελες και μεταξύ των 1.315 φωτογραφιών που έχει ανεβάσει στο Instagram ξεχωρίζει εκείνη με τον διάσημο μουσικό 50 Cent.

Η Αϊτάνα Λόπεζ έρχεται από την Ισπανία

Η εικονική influencer Αϊτάνα Λόπεζ με τα χαρακτηριστικά ροζ μαλλιά έχει πάνω από 300 χιλιάδες ακολούθους στο Instagram. Είναι 25 ετών, από τη Βαρκελώνη, παίζει video games, γυμνάζεται και αναρτά φωτογραφίες με μικροσκοπικά μαγιό. Την Αϊτάνα διαχειρίζεται μία ομάδα γραφιστών, η οποία δημοσιεύει διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μία σειρά από προϊόντα, με τις εταιρίες των προϊόντων που διαφημίζει να πληρώνουν μέχρι και 1.000 ευρώ την κάθε ανάρτηση.

Σύμφωνα με το «Euronews», το μοντέλο Τεχνητής Νοημοσύνης κερδίζει έως και 10.000 ευρώ τον μήνα. Εχει καταστεί το πρόσωπο της εταιρίας αθλητικών συμπληρωμάτων BIG Supps. Παράλληλα, οι φωτογραφίες της στο Fanvue, μια πλατφόρμα παρόμοια με την OnlyFans, αυξάνουν τα έσοδα της εταιρίας, μιας και είναι πάρα πολλοί εκείνοι που θέλουν να δουν το μοντέλο σε πιο αισθησιακές και αποκαλυπτικές σκηνές.

Πηγή: eleftherostypos.gr

Πηγή: thecaller.gr

Share: