Η κυκλική προπόνηση που καίει λίπος σε 15′

Ένα δεκαπεντάλεπτο πρόγραμμα δυναμικής κυκλικής προπόνησης για καύση λίπους και αποτελεσματική ενδυνάμωση όλου του σώματος

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Το απόλυτο workout για σφιχτούς γλουτούς


Το τέλειο πρόγραμμα για δυνατούς ώμους, γερό κορμό και βελτίωση της αντοχής


Κάψτε λίπος σε 10′ με αυτό το workout

*Γράφει η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Κυκλική προπόνηση για ενδυνάμωση όλου του σώματος και καύση λίπους. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα λάστιχο!

Παρακάτω θα δείτε ένα δεκαπεντάλεπτο πρόγραμμα που αρκεί για να διατηρήσουμε ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης και δύναμης.

Εκτελούμε τις ασκήσεις διαδοχικά τη μία μετά την άλλη για 4 κύκλους των 12 επαναλήψεων χωρίς διάλειμμα. Στο τέλος του κάθε κύκλου κάνουμε 30″ έως 1′ διάλειμμα.

1. Ενδυνάμωση ωμικής ζώνης

Σημεία προσοχής:
Έλεγχος λεκάνης (σταθερός κορμός)
Πλήρες εύρος κίνησης στους ώμους
Ελεγχόμενη επαναφορά χεριών

2. Ενδυνάμωση ποδιών και ωμικής ζώνης

Σημεία προσοχής:
Αργό και ελεγχόμενο κατέβασμα
Ομαλή αναπνοή χωρίς παύσεις
Πλήρης έκταση χεριών στο ανέβασμα

3. Ενδυνάμωση ωμικής ζώνης και μυών του βραχίονα

Μύες ενεργοποίησης: Μύες της ωμικής ζώνης

Σημεία προσοχής:
Πλήρες εύρος κίνησης
Το ανέβασμα των αγκώνων προηγείται του στυψίματος των χεριών
Η κίνηση γίνεται με ροή χωρίς παύσεις
Στην τελική θέση οι αγκώνες να έρχονται ψιλά και να μην ανοίγουν στο πλάι

4. Μύες ενεργοποίησης: Μύες των ποδιών, γλουτιαίοι, οπίσθιοι μηριαίοι,μύες της ωμικής ζώνης

Σημεία προσοχής:
Κέντρο βάρους και στα δύο πόδια
Ενεργοποιημένος κορμός
Ελεγχόμενη κίνηση
Πλήρης έκταση αγκώνων στο τέντωμα των χεριών

5. Η καλύτερη άσκηση για όλο το σώμα και αύξηση καρδιακών παλμών.

Σημεία προσοχής:
1. Στο ανέβασμα πατάει όλο το πέλμα πριν την αναπήδηση
2. Στην προσγείωση το πάτημα γίνεται διαδοχικά: δάχτυλα πέλμα φτέρνα
3. Τα χέρια έχουν προωθητικό ρόλο


*Οι ασκήσεις πραγματοποιήθηκαν στο Pow Box Fitness Club

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην «Ευρωστία και Υγεία» και τον «Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό».
Ειδικεύομαι στο «Pilates» και «Aqua Aerobic- Aqua Pilates».
Ήμουν αθλήτρια στίβου στον ΠΓΣ. Ασχολήθηκα με πολλά αθλήματα όπως kick boxing, beach volley και padel.
Τα καλοκαίρια ασχολούμαι με baby swimming και Ναυαγοσωστική.
Επιπλέον ασχολούμαι με Functional training, Cross training, TRX, Flexibility.
Είμαι φοιτήτρια του ΠΜΣ με τίτλο «Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης» στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.

Instagram: its_elef

Διαβάστε επίσης

Τρεις super ασκήσεις για καύση λίπους, βελτίωση ευλυγισίας και δυνατούς κοιλιακούς

Πιαστήκατε στην καρέκλα; Επτά ασκήσεις για να «λυθούν» οι ώμοι και να «ανοίξει» ο θώρακας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το απόλυτο workout για σφιχτούς γλουτούς

Το τέλειο πρόγραμμα για δυνατούς ώμους, γερό κορμό και βελτίωση της αντοχής

Κάψτε λίπος σε 10′ με αυτό το workout

Πηγή: ygeiamou.gr

Share: